Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

O „političkoj pozadini“ krivičnog dela i drugim "revolucionarnim" novinama reforme pravosuđa

Komentari (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 30 novembar 2014 01:40
Goran Jevtović
Svaka čast za tekst koji je, da apsurd bude veći, poslednje dve ipo godine (od kada je AV, AV, postao "Bog i batina" za sve u ovoj državi, Eliot Nes, čovek koji svaki predmet kao čelni čovek izvršne vlasti zna napamet, a ne bi smeo da se primakne ni u snu!) upravo dobio na aktuelnosti.
I to kakvoj.

Analiza je briljantna, sa inzvarednim primerima i komparacijom.
S obzirom da sam se godinama bavio krivičnom problematikom, od početka do kraja procesuiranja slučajeva, savršeno ste opisali haos u srpskom tzv. pravosuđu, gospodine Ristivojeviću.
Ovo što imamo u Srbiji poslednjih 10-tak godina je Hag u malom, pravda po tamošnjim "principima", odnosno, "dokaži da nisi kriv", i uplitanje u predmete po "modelu" kome šta treba i kakav cilj hoće da ostvari.
A sve na platformi kolikom silom i političkom snagom raspolaže.

Nema boljeg izraza, već potonuće i posrnuće Srbije na svim poljima.
Preporuke:
82
2
2 nedelja, 30 novembar 2014 08:54
Deda Djole
Kao i svuda, i u Srbiji postoje tri vlasti : zakonodavna, sudska i izvrsna.
Problem je sto one nisu dovoljno nezavisne i sto se vlast mesa u sve tri.
Preporuke:
24
2
3 nedelja, 30 novembar 2014 10:25
srpska sarma, a i kupus pride@ Goran Jevtović
Na sreću, AV-AV i njegov "pravdoljubivi" potrčko Selaković se još nisu setili da u naš pravosudni sistem uvedi HAŠKI "institut" "udruženog zločinačkog poduhvata", no primećujemo da postepeno uvode "krivični institut" "rušenja Srbije", a povodom povratka dr Šešelja u Srbiju, kao verovatno "kreativno tumačenje" inače krivičnog dela "rušenja državno-pravnog uređenja R Srbije"!? Znači, LUJEVIZACIJA Srbije se nastavlja!? Pošto je BoTa predstavljao "NAŠU" verziju "RANOG" Luja 14-tog, očigledno je da AV-AV predstavlja "POZNU" "srpsku" verziju tog francuskog vladara!? Misleći pri tom na poznatu Lujevu izjavu "Država to sam ja"!? Pa se SLIČNO Luju 14-tom, "Kralju Sunca" i ondašnjoj Francuskoj i CELA Srbija OKREĆE oko "našeg" "nazadnog" "Sunca", ko što se kolko onomad okretala oko "žutog" "Sunca"!? A lepo reče Dušan Čkrebić: "Umorna je Srbija od lidera..."
Preporuke:
44
1
4 nedelja, 30 novembar 2014 11:09
nn
Uredu, termin politicka pozadina je kolokvijalni termin ali svi znamo na sta se to odnosi, odnosi se na podstrekace tj. inspiratore, nalogodavce i strateske organizatore ubistva Djindjica. O tome se govori jer sistem koji je iznedrio Djindjica nije srusen pa taj sistem trazi odgovornost za ubistvo svog vodje, sto je apsolutno logicno. Da je sistem srusen ti inspiratori bi preuzeli svu vlast i o tome se vise ne bi govorilo, to je logicno pretpostaviti. A opet, posto se u Srbiji gotovo po pravilu desavaju nelogicne stvari sasvim je moguce da su ti inspiratori preuzeli kormilo, ali da bi sakrili svoju prirodu upravo insistiraju na istrazi politicke pozadine da bi diskreditovali Djindjiceve i svoje politicke protivnike. Zato se cesto ovo pitanje pokrece kada se govori o Kostunici i Seselju. A isto tako je moguce da je ta politicka pozadina samo fikcija i da je po sredi bio samo mafijaski obracun.
Preporuke:
26
0
5 nedelja, 30 novembar 2014 12:52
Srbin crnac, ateista
Očevidno da je "politička pozadina" (već vidim iz kog jezika dolazi ova kovanica) je floskula bez značenja, koristi se uglavnom kao dogma za progon političkih protivnika koji su proglašeni za neprijatelje demokratije u Srbiji, a u praksi je korištena za obračun angloameričkih službi sa svakim političkim činiocem Srbije kojeg su oni smatrali delom "Miloševićevog sistema" i koji su bili manje više patriotski orijentisani kao deo sistema. Tako je uništena odlična antiteroristička jedinica, operacija Sablja je posekla desetine hiljada "Slobinih direktora", a velika politička čistka je iznedrila koncentrat koncentrata svih marioneta i kompradora, Borisa Tadića.

Kako je moguće da je termin "politička pozadina" ograničen samo na domaće političke činioce, i da niko ne pomišlja kako i strani faktori mogu biti politički motivisani? Ta prava "pozadina" bi otkrila da je ZĐ, razočaran zapadnim lažima samo zatražio da oni ispoštuju potpisane sporazume na KiM, u BiH i Slavoniji, i zato je dobio metak.
Preporuke:
29
2
6 nedelja, 30 novembar 2014 13:04
Drinko Končarević
Jedan mislilac iz drevne Grčke, kazao je: "ko tvrdi da nešto zna, a ne zna da objasni, on ne zna". Mnogi naši ljudi koji su položili sve iz oblasti prava što se moglo položiti, misle da znaju. U praksi su pokazali da ne znaju. Mi smo ih, pored njihovog očito pokazanog neznanja, više puta birali na izborima da upravljaju sa nama. Kolektivno smo nasedali na sve priče o lepoti demokratije koje eto nema ni u USA, počev od Fergusona... Pitanje je da li biračka tj. glasačka baza zna ili misli da zna koga bira? "Politička pozadina ubistva" je samo jedna vaistinu prazna floskula. Ova floskula ne muči mene, već one koji su sudili... Traže još jedan dokaz da je presuda ispravna... Inače, pravnu nepismenost pokazuje i sadašnja generacija vlastodržaca. Npr. nisu utvrdili počinioca falsifikata a tvrde, bez suda, da su utvrdili "nepobitne činjenice". Da li je nešto pobitno ili nepobitno može da utvrdi samo sud. Znači, falsifikator lične karte je osuđen pre suđenja i proces će pokriti prašina i šaš.
Preporuke:
27
2
7 nedelja, 30 novembar 2014 13:13
Jasna
Samo da priupitam komentatore "strucnjake" za pravo Kontraobavestajca G.Jevtovica i dr biologije ili cega vec "Kukuruza koji misli",kada je to Malovicka bila ministarka u vladi Vucica i kakve veze ima Vucic sa ovim tekstom ,buduci da se isti odnosi na kako je autor ironicno nazvao "reformu pravosudja" koju je sprovela vlada Tadica???
Preporuke:
5
33
8 nedelja, 30 novembar 2014 13:22
Jasna
Inace odlican , strucan tekst i poucan za pravnike.Naravno da ne postoji termin politicka pozadina ubistva u krivicno pravnom smislu,postoji samo nalogodavac,podstrekac...Pa to zna svaki pravnik pocetnik.
Ali ZUTaci su bili eksperti za sve(za ekonomiju ,privatizaciju,pa sto ne bi bili i za pravo),za razliku od bivsih Radikalskih sirovina ,koji ne znaju nista.
Medjutim bilo bi lepo kad bi neki pravni strucnjak krivicar jednom javno prokomentarisao i presudu za ubistvo I.Stambolica u kojoj je S.Milosevic oznacen kao NALOGODAVAC,a da nikada nije bio ni saslusan u vezi tog ubistva.
Bas bih volela da saznam u kom pravnom sistemu (osim DOSSovskog) je tako nesto moguce,a da nije iz srednjeg veka?
Preporuke:
18
6
9 nedelja, 30 novembar 2014 13:27
Mićunović
Tako je to. Na koga Mali upre prstom, taj treba da dokaže da nije kriv. Šta to znači? Potpuna eliminacija pravde, totalni mrak.
Gospodine Ristivojeviću, braćo srbi - dokle? Gde se nalaze ljudi koji su "reformisali" pravdu i pravdu pretvorili u krivdu. Ko će i kada, po vašem spisku, da ih uhapsi za kršenje osnovnih normi prava? Reformom sudstva poništili su Ustav i sve zakone.
Agonija je u toku!
Preporuke:
20
2
10 nedelja, 30 novembar 2014 14:52
srpska sarma, a i kupus pride@ Jasna (*)
Odaću ti reprint iz tajnih razgovora BoTe i Borka Stefanovića sa "diplomcem" i AV-AV-om, pre primopredaje vlasti: Bota: "Tomo, da mi OBEĆAŠ, da NEĆEŠ DIRATI u Borkove DOGOVORE sa Šipcima oko "integrisanog upravljanja granicom" i sl." Toma: "Neću BoTo, kumstva mi mog!?" BoTa: "More, ZAKUNI se u NEŠTO ČVRŠĆE!" Uskače AV-AV: "Evo ja ću u "TATINO" ime da OBEĆAM ne samo da nećemo da DIRAMO u Borkove DOGOVORE, već ćemo i da ih "UNAPREDIMO" u UGOVORE, ali NOMINALNO MI to NEĆEMO SMETI da POTPIŠEMO!? Zato smo PRISTALI da Gljivica bude PREMIJER, a ja "DO NjEGA i IZNAD NjEGA"!? Pa će ON da POTPIŠE, a MI "ni luk jeli, ni luk mirisali"!" BoTa: "Dobro Tomo, jel se slažeš sa ovim što je "sin" rekao"!? Toma: "Jeste, ovoga mi krsta..." BoTa: "Tomo, ZAKUNI se u NEŠTO "JAČE"!?" Toma: "Jače, jače, šta imam jače!? A-ha! Evo, KUNEM se u Dragicu i "Tomovaču", nosim je Putinu!" BoTa: "Dobro Tomo, ta ti zakletva "drži vodu", evo ti VLAST!" Toma: "CMOK, CMOK, SREĆO MOJA DOSANjANA!" tj. ljubi predsedničke insignije.
Preporuke:
16
2
11 nedelja, 30 novembar 2014 15:03
Djindjic
Politička pozadina je eufemizam da se glavna dama iza scene ne uvredi kada je pozovu na informativni razgovor, koji je, za svaki slučaj, unapred odbila.
Postojala je realna opasnost da se glavna dama izrekne nezgodno dok je ispituju, da oda svoju veliku ljubav i tajna pisma pisana da bi se ćutalo i u ćutanju razumelo.
A ko je to trebalo da ćuti i ljubav skrivenu čuva, to nam može objasniti pukovnik ili pokojnik koji se vika GJevta.
Preporuke:
4
19
12 nedelja, 30 novembar 2014 15:04
sokrat
Šešelj je rekao da je Zoran Đinđić bio veliki izdajnik i veliki kriminalac pa na toj strani treba tražiti pozadinu ubistva.
Preporuke:
6
9
13 nedelja, 30 novembar 2014 15:29
srpska sarma, a i pasulj pride@ Djindjic
To o čemu pričate UKAZUJE na "Drugu Srbiju" i još par ljudi pride (Beba, Cane i sl.), kojima je "zazebla guza", kad se Đinđić malo neočekivano okrenuo "novoj kosovskoj politici", posle razgovora sa izvesnim poznatim srpskim piscem!? Đikiju je postalo jasno, da je Kosovo i nacionalno osećanje, pored realnog olakšanja teškog socijalnog položaja naroda, JEDINI NAČIN da se REALNO VLADA u Srbiji!? Njemu je kao sjajnom mešetaru bilo SAVRŠENO JASNO da ne može "do 101 i natrag" da LAŽE NAROD i obećava mu gluposti, već MORA BAR NEŠTO REALNO da URADI! Tim pre što su mu VK i VŠ "duvali za vratom", obaška što su se i Mlađa& Labus "oteli kontroli"!? Ali to je za Imperiju bio SMRTNI GREH, a i "Druga Srbija" se tu našla, jer joj je bilo SAVRŠENO JASNO da bi KONAČNO UPOKOJENjE Broza istovremeno I NjIH UPOKOJILO! Zato im je bilo LAKO da ga OCINKAJU "TAMO GDE TREBA", ostalo je bila samo stvar TEHNIKE!? Kad su mogli da CINKAJU Miloševića i Koštunicu, što ne bi i Đikija!? Ipak je NjIMA NjIHOVA G..... NAJPREČA!?
Preporuke:
14
2
14 nedelja, 30 novembar 2014 15:39
srpska sarma, a i pasulj pride@ Djindjic, nastavak i kraj
No, da bi to URADIO (ako je i istinski mislio da to uradi!) MORAO je da URADI "nezamislivo", da "pomiluje" SPS i SRS i NAGODI se sa Koštunicom!? I u međunarodnoj politici OKRENE se Rusiji!? Jer, Kosovo je GEOSTRATEŠKO PITANjE! Ovako je ispalo samo KOCKANjE, a GLAVNA UNUTRAŠNjA POENTA njegovog STRELjANjA jeste da su se SVIM AMBICIOZNIJIM SRPSKIM POLITIČARIMA "napunile gaće"!? To je Šešelj ukapirao, pa se DOBROVOLjNO POVUKAO i "otišao mečki na rupu" ko Stari Vujadin "Turcima Lijevljanima"!? (I USPEO da IZDRŽI!? No to je druga priča!?) U spoljašnjoj politici to je UTICALO da DOBROVOLjNO PRAVNO PREDAJEMO Kosovo, mic-po-mic, a u unutrašnjoj da STANEMO sa LIKVIDACIJOM Brozovog nasleđa, kog čine pre svega Brozisti i Titići, sa Titićima-uveocima!? Tj. iste one tajanstvene dame i njihove tajne ljubavi, svi ti "heroji" ŠESETOSME!? Tj. "drugosrbijanci"!? No, ako nećemo MI da se OBRAČUNAVAMO sa Brozistima, to čini Gospođa SMRT! Ukratko "drugosrbijanci" STARE i ODLAZE, JEDAN po JEDAN! Kao npr. ta "tajna ljubav"!?
Preporuke:
7
2
15 nedelja, 30 novembar 2014 15:43
Goran Jevtović
Jasna

Draga moja Jasna,
uzmeš Tadića, Malovićku, Petrovića, Šutanovca, Đelića, Cvetkovića (sa sve Sinišom Malim, Goranom Vesićem, Vlahovićem, Markom Blagojevićem, Labusom, Kori Udovički, Vujovićem.....), pa sve to "digneš", ne na kvadrat, već na kub i dobiješ "reformatora" i "borca protivu korupcije", legendarnog Aleksandra Vučića!
U prevodu, to je isti tim čiji je selektor na zapadu, samo su podeljeni na prvu, drugu, treću....postavu, i svaka od njih istrčava na teren kada za to dođe vreme.

Znači, ne da AV, AV nije raskrinkao tu užasnu "reformu", a ustvari uništavanje pravosuđa, već je mešanje izvršne vlasti i komandovanje pravosuđem kao nezavisnom granom prema Ustavu (koji je inače pogazio na dessetine puta i to čineći najteža krivična dela!), doveo do savršenstva.
Otprilike kao nekada Idi Amin ili Bokasa u Africi.
To je toliko očigledno da se već i mala deca smeju na glas.

Što se tiče krivične problematike, već sam ti pisao, itekakav sam stručnjak.
Dokazani u praksi.
Preporuke:
25
2
16 nedelja, 30 novembar 2014 15:47
Mika Dorćolac
Bravo Drinko.
Profesor koji nezna da objasni đacima tako da razumeju - nije pedagog. Nemac Gete je rekao da mnogi svojim neznanjem hoće da nas ubede da znaju. Kada ih niko ne razume, kada ništa ne znaju da urade, a pun im mozak "znanja" - tim znanjem se prave važni.
Ko bi se od ovih odbranio u Hagu, suce i tužioce, sve sa lažnim svedocima pogazio kao muve? Mučio ih 12-tak godina.
Bio u mom JUGOELERTRU jedan Dule, bolje je znao engleski od svi Piša okolo. Međutim, kada dođu englezi, one se nakače, a Dulence sve formuliše i zapiše. One pojma nisu imale. Pokažu zube i noge. Kao naše EVROMINISTARKE.
Ovi naši doktori, što bi rekao Petar Kočić u Jazavcu - nisu sastavili oko ljeske. Svaka čast majstorima koji ih sastavi. Ekipa je sposobna na sve što im se kaže - ali i to teško i sporo ide.
Ne znaju da pročitaju, a kamo li da urade ono što im napišu.
Šta mi, kao bleentavi narod, u toj svetskom vrtlogu i mećavi da uradimo? Smeh braćo i tojage. Doći će to vreme. Budimo sigurni u sebe.
Preporuke:
10
1
17 nedelja, 30 novembar 2014 15:54
@ Sokrat
Onda na toj strani ima jedno milion ljudi. Nego smisli nešto bolje, moj Sokrate.
Preporuke:
7
2
18 nedelja, 30 novembar 2014 16:05
Goran Jevtović
sokrat

Pozadina ubistva nije politička već geopolitička.
Tačnije, obaveštajno-subverzivna.
Oni koji su isplanirali ubistvo i doveli atentatora, nalaze se na obalama Temze. I oni su glavni.

Ovi drugi, saizvršioci važnih i pratećih aktivnosti tog događaja, prijehali su preko Atlantika.
Naravno, domaća boranija je iskorištena za najprljavije poslove i fingiranje slučaja koji je, kao potpuno iskonstruisan, prikazan javnosti.
I ne samo to, već je javnost ubeđena da je bilo baš tako.
Preporuke:
29
2
19 nedelja, 30 novembar 2014 16:09
Djindjic
Sokrate, bojim se da je stvar mnogo jednostavnija.
U civilizovanom svetu, kada se dogodi atentat na premijera, odmah se posmatra odnos tajnih službi sa vladom.
Odnosi su bili takvi da ih nije ni bilo. Vojne službe su služile Koštunici direktno. Civilne su opsluživale zemunce i Koštunicu, od kada su pobunom na mostu smenjeni ljudi koji su ih vodili.
Prema tome, Voja Šešelj koji je čitavog svog časnog života za vojnu službu službovao, bio je doziran informacijama koje je poslušno izbacivao. Spasila ga je pamet, koju ipak ima, da shvati da bi se na njega sve svalilo ako zatreba, pa je pobegao u Hag za svaki slučaj.
Atentat je vodio gosn. Koštunica sa Acom Tomićem, drugarem Ljilje Nedeljković još iz školske klupe.
Iza svega su bili Rusi koji su se osetili moćnim da šire svoj uticaj eliminacijom političkih neistomišljenika, metkom, ozračivanjem, itd.
To što je Djindjić krenuo da lupeta o Kosovu i Srpskoj pred atentat samo ih je ohrabrilo da, svi kao jedan, u njega konačno krenu
Preporuke:
1
31
20 nedelja, 30 novembar 2014 16:22
sokrat
@Djindjic

U civilizovanom svetu, kada čovek umre, ostavinski postupci su javni.

Da li je neko video rešenje o nasleđivanju iza smrti Zorana Đinđića i pokušao da objasni poreklo imovine čoveka koji je to stekao za dve godine na vlasti?
Preporuke:
27
0
21 nedelja, 30 novembar 2014 16:26
Goran Jevtović
Djindjic

Pojma ti nemaš. Ajd' što si pobrkao lončiće, već si ih mnogo pobrkao brate.
Evo, da te pitam najprostije pitanje i sigurno ću biti u svemu tome realan, s obzirom da su poznati moji stavovi o Koštunici.
Šta misliš, kako bi to u praksi izlegledala politička "narudžba" ubustva od strane Vojislava, onakvog kakav je?
Rečima, mimikom, gestovima, crtežom, zapovešću, preko posrednika, kurirom...?
Kome u tom trenutku.
I, nakon svega, Koštunica sedi u zemlji i uživa bezbrižan.

I, šta misliš, da li bi taj neko, da je uhvaćen (a nahvatali su preko 12.000 "terorista" i "ubica" u akciji "Sablja"), ćutao.
Pa makar to bio i Aca Tomić, koga ne poznaješ ni dva promila koliko ja, s obzirom da mi je u jednom kraćem periodu, u Prištini, čak i šefovao.
A poznajem ga još od 1984. ili '85.
Usput, njegova supruga Gordana, sjajna žena i dama, bila mi je profesorka Ruskog jezika još '82.
E, možda je tu "ključ" - Ruski jezik, Aca...Rade Bulatović...Voja inkvizitor i, naravno, Ljilja.
Preporuke:
20
1
22 nedelja, 30 novembar 2014 16:46
@ Djindjic
Žao mi je, Zoki, što moram da ti protivurečim, ali nezavisna komisija sastavljena od vrhunskih stručnjaka, tvojih prijatelja iz studentskih dana, nepobitno je utvrdila da su atentatori došli iz jedne od država Okeanije. Ne zna se tačno da li je to bila država Vanuatu, Kiribati, Nauru, Tuvalu ili Tonga. Brojne okolnosti međutim ukazuju da su atentatori nepoznate nacionalnosti došli iz države Papua Nova Gvineja koja je zemlja visokih planina i gustih prašuma. Domorodačka plemena žive u planinskim dolinama bez međusobnog kontakta ali i bez dodira sa spoljnim svetom tako da je Papua bila idealno mesto za njihove konspirativne aktivnosti. Što se tiče motiva ubistva komisija još nije zauzela definitivan stav ali izgleda da je u pitanju nešto oko tvog doktorata.
Preporuke:
14
0
23 nedelja, 30 novembar 2014 16:47
Jasna@Goran Jevtovic
"Uzmes Tadica ,Malovicku,Sutanovca i sve to dignes na kub i dobijes Vucica...Aha tako,nisam znala da su vam DOSSovci miliji i srcu blizi".I to isti oni koju su vam izrucili Vrhovnog komandanta?
Cudna logika .
Ja sve sto mislim o DOSSovcima rekao je Seselj."I sa Vucicem bi mogao ako bi pokrenuo politiku..."
Nesto se ne secam da je to isto rekao i za Tadica.
A vi ste sigurno obavesteniji i od samo Seselja!
Preporuke:
3
16
24 nedelja, 30 novembar 2014 16:54
srpska sarma, a i pasulj pride@ Djindjic, POST SCRIPTUM
Ja mislio da ćete nešto ZANIMLjIVO& NOVO da kažete, a Vi "ko Švaba tra-la-la" PONAVLjATE FLOSKULE koje su SMISLILI pokojni Srđa Popović& Cane Žabac, a RASTELALI Beba Popović& Čeda, potonji "prašak", preko tzv. "Bele Knjige" (koja NIŠTA NIJE DOKAZALA, a GRDNE pare su "spucane"!) i naravno par likova još, u TESNOJ VEZI sa "drugosrbijancima"!? Ko što vidite KRIMINALNE STRUKTURE (Cane& Beba) u DOSLUHU sa Titinim "siročićima"& "zlatnom beogradskom mladeži" generacije "ŠESET i OSME" (malo mlađe od Petrovića Petra, onog "opevanog" od "Dugmića"!), pri čemu su samu LOGISTIKU ATENTATA sprovele američke& hrvatske tajne službe uz PREĆUTNO ZNANjE& saglasnost BND-a!? Oni "mučeni" ("mučeni" zbog OGRANIČENjA u IQ) Legija, Zvezdan, Šiptar, Kum i ini su bili samo FALSE FLAG da ZAMAŽU OČI i ĆUTE DO KRAJA ŽIVOTA, neko u TVORZI, a neko da "miriše travu odozdo"!? Obaška što su BAŠ Aca Tomić& Koštunjavi malo "SJ........" Đikija preko afere sa američkim špijunom Nejborom, pa je njemu "ko leba" trebao NACIONALIZAM!?
Preporuke:
10
0
25 nedelja, 30 novembar 2014 17:04
srpska sarma, a i pasulj pride@ Djindjic, POST POST SCRIPTUM
Da ne pominjem TVRDO UVERENjE LIČNOG Đikijevog bodigarda Veruovića (inače ozbiljno ranjenog u atentatu!) da je ČUO JOŠ JEDAN PUCANj pored dokazana dva, što inače NIJE NEGIRANO EKSPERTIZOM nemačkog kriminalističkog instituta iz Karlsruea!? Što se inače POKLAPA sa UOBIČAJENOM PRAKSOM Imperije da na EGZEKUCIJE šalje PO DVA ATENTATORA, za "zlu ne trebalo" (zar ne g-dine Jevtoviću!?). Obaška, što neznamo dal je Đinđić OZBILjNO NAMERAVAO da uradi PREOKRET oko Kosova il da to bude SAMO UNUTRAŠNjE-POLITIČKA TAKTIKA, važno je da je on EKSTERMINIRAN NEPOSREDNO POSLE TIH IZJAVA!? Kao što znamo da je Ćosić NAPADAN I ZBOG NjEGOVIH KONTAKATA sa Đinđićem BAŠ po TOM PITANjU!? A to, da su u sve oko Đinđića upleteni Rusi, prosto, KOJI JE NjIHOV INTERES TIM UBISTVOM!? Jer, SVAKO POLITIČKO UBISTVO je zbog nekog JAKOG POLITIČKOG INTERESA!? Za Zapad je IZMENA KOSOVSKE POLITIKE MA KOG UNUTRAŠNjEG SRPSKOG AKTERA SMRTNA PRETNjA NjIHOVOM DRANG NACHT OSTEN, a za Ruse je to DOBIT, pa što bi Ruje SAME SEBE ZEZNULE!?
Preporuke:
8
1
26 nedelja, 30 novembar 2014 17:04
Jasna@Sarmi
Djindjic je ubijen zbog PARA.
Kakvo Kosovo,kakvi bakraci.
Eto jos jedne tacke razmimoilazenja izmedju nas zadrtih Srba i Srpkinja "sa dna kace" i vas DOSSovaca.
Preporuke:
4
9
27 nedelja, 30 novembar 2014 17:14
srpska sarma, a i pasulj pride@ Djindjic, POST POST POST SCRIPTUM
Jednom rečju, to što pričaš, to nije priča, još manje dokaz, to je nalik na Čedino trabunjanje posle 2-3 "magistrale" ili ovo skorije o "osvajanju K2"!? "Politička pozadina" atentata na Đinđića ima svoju spoljnjo-političku, tačnije GEOSTRATEŠKU dimenziju u kontekstu KOSOVA i ZAPADNIH VLAŽNIH SNOVA o POHODU na Rusiju, kao i unutrašnje-političku dimenziju u kontekstu kriminalnih i "drugosrbijanskih" struktura, proizašlih iz BROZOVOG "šinjela"!? A tu mu Đinđić i Koštunica dođu kao ambiciozniji derani, s tim što je jedan MANGUP, ali NEOPREZAN, a drugi "šlihtara"& "bubalica", pa su OBOJICA zbog JEDNOSTRANOSTI upokojeni, prvi DEFINITIVNO, a drugi politički!? Dok je JEDINO Šešelj, kako-tako preteko, jer je I BEZOBRAZNI MANGUP a la Đinđić, ali i bubalica kao Koštunica, pa je MOGAO da "NA STRAŠNOM MJESTU", a u Hagu IZDRŽI! Što se tiče "tajanstvene dame" ona POSTOJI, ali je iz "Druge Srbije", dok je NjEN "dragi" otišao u "večna lovišta" ODSKORA!? Prema tome "radi radnju" Hromi Daba, STAROSRPSKI Bog SMRTI!
Preporuke:
6
2
28 nedelja, 30 novembar 2014 17:29
Djindjic
GJevto, vidvako, meni nemoj pričati. Ti i ja ćutimo i u ćutanju se najbolje razumemo. Zato ćemo i izdržati koliko treba.
A to što si sjajan seoski zabavljač poslužiće da zabaviš svojih 300 paklenih heroja srpskog fašizma.
A možda ti i Rusi dodju pa malo poguraju. Vas i Rusa 200 miliona i 3 stotine.
Drži se ti diskretno, nikada ne znaš šta može da se izrodi. Eto, na primer dobro obavešteni Aco je prvi saznao da će Kosovo pasti. Zato ga je prvi i napustio u sred bombardovanja. Neki bi rekli - pobegao, ali mi ne. Mi se u ćutanju najbolje razumemo
Preporuke:
4
18
29 nedelja, 30 novembar 2014 17:33
Djindjic
GJevto, vidvako, meni nemoj pričati. Ti i ja ćutimo i u ćutanju se najbolje razumemo. Zato ćemo i izdržati koliko treba.
A to što si sjajan seoski zabavljač poslužiće da zabaviš svojih 300 paklenih heroja srpskog fašizma.
A možda ti i Rusi dodju pa malo poguraju. Vas i Rusa 200 miliona i 3 stotine.
Drži se ti diskretno, nikada ne znaš šta može da se izrodi. Eto, na primer dobro obavešteni Aco je prvi saznao da će Kosovo pasti. Zato ga je prvi i napustio u sred bombardovanja. Neki bi rekli - pobegao, ali mi ne. Mi se u ćutanju najbolje razumemo
Preporuke:
4
16
30 nedelja, 30 novembar 2014 17:47
srpska sarma, a i pasulj pride@ Jasna (*)
Jasna (*), bilo bi lepo da Vi "zadrti" "CRVENI" "Srbi i Srpkinje" "sa dna kace", neki put I DOČITATE DO KRAJA to što čitate!? Ovako mi ličite na talentovane, ali LENjE učenike, kojima njihova inteligencija "udari u glavu", pa NIKADA ne NAUČE LEKCIJE do KRAJA!? Znate, Voja Šešelj nije samo inteligentan, načitan i bezobrazan, Voja Šešelj je VREDAN KAO CRV, za razliku od Vas "CRVENIH" BUKAČA!? Šešelj je BUKAČ sa POKRIĆEM, pa mu NIKO NIŠTA NE MOŽE, a Vama "crvenima" "SVIRI VETAR" iznad nosa "sve u šesnaest", nezna se gde ste VIŠE ŠUPLjI!? A sve zato što ste ljudi SAMO JEDNE IDEJE, pa izgledate da ste samo od jednog komada sazdani!? Naši stari bi rekli za takve kao što ste vi "crveni" "neda se ni povest, nit poterat..." Šteta, baš šteta!? Al "sami pali, sami se i ubili"!? Samo, imate sreću, od JOŠ VEĆE KOMADINE su "sazdani" ovi što DROBE o "političkoj pozadini" (ko ovaj "Djindjic") ili ovi NOVOPREUMLjENI "nazadnjaci" sa Vama OMILjENIM AV-AV-om!? Prema tome, I OD GOREG ima GORE!
Preporuke:
6
2
31 nedelja, 30 novembar 2014 17:54
@Jasna@Sarmi
Upravo sam kod Kineza na buvljaku nabavio onu kristalnu kuglu u koju vi gledate ko je DOS, ko DSS, ko LDP... I zamislite, pokazalo se da vi uopšte niste Srpkinja. Pa što to niste rekli Jasna? Imali bismo više razumevanja za vaša lupetanja.
Preporuke:
10
5
32 nedelja, 30 novembar 2014 17:58
srpska sarma, a i pasulj pride@ Djindjic
Zbog "srpskog fašizma" vrati se na Đikićev tekst, TAKVE PODMETAČINE VIŠE NE PROLAZE! Ajde begaj, S..... "drugosrbijanski"! Uostalom i tvoje ŠLIHTANjE Jevtoviću je tako PROVIDNO, da je smešno! Uostalom, da ti nisi neki DUMMY Basare ili Pere Lukovića!? Opštepoznato je da se isti ŠLIHTAJU Vučiću, pa je vrlo logično da POKUŠATE da se preko pukovnika PRIŠLjAMČITE Šešelju NA VREME, sve zbog Vaše G.....!? Jel se sećate šta je pisalo Jaši Prodanoviću kao epitaf na grobu: "Titu veran, Kralju odan, ovde leži Jaša PRODAN"!? E, TO je Vaša SLIKA& PRILIKA!? FUJJJ!
Preporuke:
5
1
33 nedelja, 30 novembar 2014 18:18
Jasna@nekom anonimusu iz DOSSa
Ma sta mi naprica!
Preporuke:
4
7
34 nedelja, 30 novembar 2014 18:27
Jasna@sarmi
Da je Seselj vredan ko crv i bukac sa pokricem ,tu si u pravu,da ja bas ne spadam u najvrednije i tu si u pravu,nekad se zamorim pa zaista ne mogu da ispratim sve te tvoje vratolomije,ali nisu svi crvendaci kao ja,nemoj Reddy da te cuje,a i Rdjosav je vrednica prava (mrdr,ili tako nesto fizike) sirokih sfera interesovanja.
Preporuke:
3
8
35 nedelja, 30 novembar 2014 18:32
@Jasna@nekom anonimusu iz DOSSa
Pa, Jasna, pošto ti znaš da sam ja iz DOSS-a onda i ja znam da si ti Jahjaga.
Preporuke:
11
3
36 nedelja, 30 novembar 2014 18:41
srpska sarma, a i pasulj pride@ Jasna (*)
Ko što rekoh, talentovana, ali LENjA, a uz to i BEZOBRAZNA!? Da si bezobrazna, ali VREDNA ko Šešelj, pa da ti i oprostim, a ovako... Sedi, JEDAN!
Preporuke:
9
1
37 nedelja, 30 novembar 2014 18:45
Jasna@anonimusu iz DOSSa
Uh kako si me samo provalio, delujes poprilicno blentavo i ograniceno,onako tipicno DOSSovski.
Eto kako covek moze da se prevari!
Preporuke:
3
8
38 nedelja, 30 novembar 2014 18:51
srpska sarma, a i pasulj pride@ Jasna (*)
Aaaa, lepo što priznaješ da se nisi "dobro vladala", biće nešto od tebe JEDNOG LEPOG DANA, a možda i pre! A to o Drugu "Reddy"-ju, pa taj nezna da sastavi običnu sudsku predstavku, ko što zna svaki srpski seljak koji se parniči oko njive!? Da već ne govorim o tome što isti verovatno i nezna šta je prekluzija!? Obaška i GAJEVICA!? Da već ne govorim što su ga "smazali" "ko Panta pitu" onaj "alef", pa "siniša" i "Teofil Vizantijski"!? Ukratko, TAŠTINA PRAZNINE!? "Don Corosio" je već ozbiljniji suparnik, no i on ima slabih tačaka, ali neću o onom koga POŠTUJEM!? Što se tiče ostalih levičara, nemam zamerke za časnu starinu Svetislava Kostića i još poneke, ostali TANKI, jako tanki!? Ipak, kako reče dedica Lenjin (ili tako neki VAŠ!?), SAMOKRITIKA je prvi korak ka ličnom usavršenju!? Prema tome, samo napred Jasna (*), biće nešto od tebe JEDNOG LEPOG DANA, a možda i pre!
Preporuke:
10
0
39 nedelja, 30 novembar 2014 18:56
Jasna@sarmi
Ha,ha e danas si me bas nasmejao.Od Srpkinje sa dna kace do talentovane ,ali lenje bezobraznice,iako si me "castio" dosta si i pogodio,ali ne budi toliko strog ne mogu svi da budu streberi i "meki" Srbi kao ti!
Preporuke:
4
10
40 nedelja, 30 novembar 2014 19:11
srpska sarma, a i pasulj pride@ Jasna (*)
Vi Dinarski Srbi neke stvari stvarno ne kapirate!? Rodite se blizu Neba i blejite u njega, pa u onaj ljuti kamen i tako OTVRDNETE, što nije loše, ali nije dobro, za razliku od nas Dinaraca iz "mekših krajeva" (čitaj: Stari Vlah, Šumadija, moravska Srbija, Toplica i valjevsko-šabački kraj sa Podrinjem) da NE PRIMEĆUJETE FINESE, koje može da primeti samo čovek koji raste sa pogledom na meke pregibe naših onižih planina, na to zelenilo i te VODE koje teku, meke su i PRILAGODLjIVE, ali mogu da budu RAZORNO HUČNE, kao i što mogu da onako "TIHA VODA, BREG RONI" srede stvari!? Eto, te stvari Vi Dinarski Srbi NE RAZUMETE!? Ne bih podcenjivao ni "miroljubive Lale" (pitali tako Lalu "šta da se radi sa Šiptarima", a on u NjEGOVOM fol "nehajnom" stilu odgovara sa: "Ta-mante ih!?"), a kamoli nas "srbijance", ali ko će to DOKAZATI dinarskim NADOBUDNICIMA!? U svakom slučaju, "mlada" si, "budućnost" je pred tobom, eto vidiš da "SAZREVAŠ", čak ti je i * (zvezdica) otpala!?
Preporuke:
7
1
41 nedelja, 30 novembar 2014 19:16
Goran Jevtović
Jasna

Pisao sam ovde više puta. Živi sam svedok (ima ih još par takvih), dvojica su u Hagu i jedan uveliko piše knjigu i nadam se će i tu priču ispričati, da je Đinđić tokom 2002.godine zaista promenio politiku prema KosMetu.
Bio sam prisutan kada je u više navrata dolazio i Generalštab i o tome otvoreno govorio.
Koliko bi izdržao, to je drugo pitanje.

Krajem te godine i početkom 2003. njegovo nastojanje da se stvari menjaju po pitanju KosMeta, mogu se sublimirati kroz rečenicu koju je u više navrata izgovorio Nebojši Pavkoviću "generale, čuvaj ratni kadar, spremajte vojsku, vraćamo se na Kosovo.... izlobiraću da iduće godine Lazarević bude načelnik Generalštaba..."

U vezi sa tim su iza njega ostali i neki papiri, koji su nakon atentata nestali, o tome je znalo nekolicina onih oko njega koji nisu bili dobronamerni i koji su radili i za Britance i za Amerikance.
I postoji još jedan momenat koji je možda i presudio.
Nekoliko telefonskih razgovora u poslednjim danima pre ubistva.
Preporuke:
18
4
42 nedelja, 30 novembar 2014 19:25
Jasna@sarmi
Stvarno si me zadivio danas.Ne znam kako si pogodio da sam Dinarski tip ,tj Dinarska Srpkinja,mada sam to samo po krvi a po rodjenju ravnicarski,u planincine blejim samo kad idem na more,ali da sam njima fascinirana jesam, moram priznati,ipak krv(gorstacka) nije voda.
Preporuke:
3
9
43 nedelja, 30 novembar 2014 19:33
Jasna@Goran Jevtovic
Nije je promenio,vi i ja smo vec polemisali povodom tog njegovog famoznog poslednjeg intervjua,koji je bio ovde na NSPM u celini objavljen,pazljivo sam ga procitala i ne videh nista (za Z.DJ)revolucionarno u njemu.
Preporuke:
4
9
44 nedelja, 30 novembar 2014 19:33
sokrat
@ Goran Jevtović

Auuuu brate, još malo ispade Sveti Sava, Miloš Obilić i Karađorđe, sa sve CIOM, BIOM, KAGEBEOM, MOSADOM i MI6.
Preporuke:
6
9
45 nedelja, 30 novembar 2014 19:34
ludi skretničar
Kao pravnik krivičar mogu dati dodatno pojašnjenje: u našem pravnom sistemu neko od političara bi jedino mogao odgovarati kao podstrekač. Međutim, tako nešto je nedokazivo. A nedokazivo je, pravnici znaju, jedino ono što se nije ni dogodilo. E tu drugosrbijanski fanatici zapadaju u ćorsokak i radi bolesne opsesije Vojislavom Koštunicom izlaz nalaze u - "političkoj pozadini". Taj pojam je ništa drugo nego blaćenje političara koji je deceniju i više bio brana njihovim planovima...ne baš čvrsta i istrajna kako bi mi hteli, ali tada jedina.
Preporuke:
14
2
46 nedelja, 30 novembar 2014 20:14
Goran Jevtović
Jasna

Kada neko duguje pare ili treba da obezbedi pare mafiji (posao, muljanje, zloupotreba položaja, privatizacija...), a usput, u mogućnosti je da ih ima u izobilju u desetinama i stotinama miliona, kao prvi čovek Vlade, zapamti, taj se NIKADA ne ubija.
Taj se ganja da mu se uteraju pare.

Zašto bi ga ubili zbog para, kada je on tada mogao da ih obezbedi koliko god je hteo?
Šta bi time dobila zemunska nižerazredna mafija, koju je tadašnja srpska DB mogla da reši preko noći (većina su bili njihovi "saradnici") i to hapšenjem za mnogo ozbiljnija KD nego što je to javnosti prikazano, samo da su hteli ili dobili signal.
Preporuke:
14
3
47 nedelja, 30 novembar 2014 20:16
srpska sarma, a i pasulj pride@ ludi skretničar
Napisaste: "Kao pravnik krivičar mogu dati dodatno pojašnjenje: u našem pravnom sistemu neko od političara bi jedino mogao odgovarati kao podstrekač. Međutim, tako nešto je nedokazivo. A nedokazivo je, pravnici znaju, jedino ono što se nije ni dogodilo. E tu drugosrbijanski fanatici zapadaju u ćorsokak i radi bolesne opsesije Vojislavom Koštunicom izlaz nalaze u - "političkoj pozadini". " Mada Vam je prvi deo gornjeg iskaza više nego korektan, mislim da GREŠITE "glede" "drugosrbijanaca" i njihove OPSESIJE VK!? Nisu oni "opsednuti" VK zbog toga što je onakav kakav jeste, niti što je DEMOKRATA, a oni U OSNOVI autokrate, već što je on, "KOMPROMISER" ("kompromiser" u smislu KOMPROMISA kao NAČELA svake DEMOKRATIJE, a dobrim delom i prava!?) kakvim ga je dao Bog i napravila pravnička profesija, pre svega kakav-takav SRBIN, a "drugosrbijanci" kao Titini siročići, ergo Titini JANjIČARI su PROTIV BILO KOG Srbina, ma isti bio "crven" kao Milošević, "vadikalan" kao Šešelj ili demokrata ko Koštunica!?
Preporuke:
10
1
48 nedelja, 30 novembar 2014 20:28
srpska sarma, a i pasulj pride@ ludi skretničar, nastavak
U TOM SMISLU i u TOM POGLEDU mogu da se "nađem" SA Jevtovićem i sa Jasnom (*), ako oni drže do toga da su Milošević i Šešelj JEDNI od SRPSKIH PATRIOTA, ali ne prihvatam da su oni i JEDINE SRPSKE PATRIOTE!? Samo to, ostalo su samo "sitnice", oko kojih ne treba da bude veće rasprave, jer smo VRLO UGROŽENI!? Ukratko, čak i Jevtović TVRDI da je ZAČUĐUJUĆE, ali je TAČNO da je U JEDNOM TRENUTKU Đinđić doživeo neku vrstu metanoje "glede" Kosova, ali da se NEZNA da li bi na tom putu IZDRŽAO!? Što se tiče Koštunice, da u pravu ste, on je bio NEDOVOLjNA BRANA "srpskim" janjičarima i sultanu sa Potomaka, ali da je PO Šešeljevoj DEMISIJI i Đinđićevoj EGZEKUCIJI bio JEDINI "na braniku" i to je fakat!? Sad, dal su ga njegov UDOBAN ŽIVOT i Đinđićeva SUDBINA NATERALI da "vrati mandat narodu" u svakom slučaju taj "VRBOV KLIN" srpskog nacionalizma doneo je novi Ustav i sklopio Ugovor o "Južnom toku", čime je kako-tako UVEZAO NAŠU SUDBINU sa RUSKOM RENESANSOM!? Da je to NEDOVOLjNO, jasno je ko beli dan!?
Preporuke:
7
1
49 nedelja, 30 novembar 2014 20:40
srpska sarma, a i pasulj pride@ ludi skretničar, kraj
Kao što je jasno "ko beli dan" da TEK SAD NASTUPAJU PRAVA ISKUŠENjA za Srbe, jer je u pitanju BORBA za NAŠE DUŠE, a to je MNOGO TEŽE, nego što je bilo herojstvo iz 1999 ili "legalizam" "kilavog Radovana" 2003-2008!? Sad valja da OPRAŠTAMO JEDNI DRUGIMA, da bi UOPŠTE, NEKI od NAS PREŽIVELI i PREDALI ZUBLjU SRPSTVA DALjE! Zato se i "šlihtam" Jevtoviću (ma koliko mi ponekad išao na živce!), zato se i zezam sa Jasnom (*) i inim "crvendaćima", jer ZNAM da je OVA SITUACIJA SLIČNA ONOJ u koju su svojevremeno ONDAŠNjI NACISTI STAVILI Nedića!? Da PODSETIM, Herman Nojbaher mu je, na Nedićevo PRVOBITNO ODBIJANjE da stane na čelo KVISLINŠKE "vlade nacionalnog spasa", PREDOČIO da bi tom prilikom Srbija bila RASPARČANA IZMEĐU Velike Hrvatske, Velike Albanije, Velike Mađarske i Velike Bugarske, posle čega bismo PRESTALI da POSTOJIMO kao NAROD!? To bi bila otprilike i poruka frtutme sa albanskim "dron"-om i Edijem Ramom, kao i Croatska histerija!? Znači, da ODBIJAMO NEKAKO, dok Rusija NE PREVAGNE!? A tad...
Preporuke:
8
0
50 nedelja, 30 novembar 2014 20:55
Jasna@Goran Jevtovic
Pare koje je dobio od CIA za kidnapovanje Milosevica nije ravnopravno raspodelio.Favorizovao jednu struju mafijasa.Drugoj je dao poslove.
"Defense Road" zaboravili?
Letenje u vazduh masine za asfaltiranje puteva ,pokusaji atentata na Cumeta,presretanje Djindjica na putu od strane Bagzija, sve je to prethodilo ubistvu Djindjica.
Rusenje Silerove i streljane one dvojice u Meljaku,kakve to veze ima sa Djindjicem preko noci preobracenim u patriotu i borcem za Kosovo?Nikakve,vec da se ne bi otkrila povezanost reformatora sa mafijom.
U Srbiji se samo zbog para ubijaju.
Preporuke:
9
7
51 nedelja, 30 novembar 2014 20:56
Anonimus @ Jasna Jahjaga
Uh, kako samo provaljuješ žute, DSS-ovce, DOS-ovce, deluješ poprilično ograničeno i blentavo, onako tipično za Tačijeve demokrate. Eto kako čovek može da se prevari.
Preporuke:
10
4
52 nedelja, 30 novembar 2014 20:57
Jasna@Goran Jevtovic
I kako to mislite da je mogao da im obezbedi para koliko je hteo?
Pa mogao je jedino da im nastampa,kad bi to tako moglo!
Preporuke:
4
9
53 nedelja, 30 novembar 2014 21:14
fristajlo
Goran Jevtović
Jasna

Đinđić tokom 2002.godine zaista promenio politiku prema KosMetu.

Jeste, potvrđujem. lično sam video integralne verzije njegovih pisama ambasadorima zemalja "kvinte", koja nikad nisu objavljena.
A poslata su redakcijama svih medija u zemlji, mnogo ranije nego što su objavljena, onako "uštrojena".


Nekoliko telefonskih razgovora u poslednjim dan

Tada je već bila poslata ekipa.
A to što ćute- prilično je jasno, i govori o tome ko je naručilac.
Koga se to ceo svet plaši? Ko uvek ostvari sve svoje pretnje, čak i neizrečene?
Preporuke:
12
3
54 nedelja, 30 novembar 2014 21:15
ludi skretničar
#sarma&pasulj#

Slažem se sa Vama. Pazite sledeći paradoks njihovog blaćenja Koštunice: on je "trut", "neobavešten", "spava do podne" i "voli mačke". Međutim, iznenada živne i izlazi iz hibernacije kada treba popaliti ambasade ili ubiti Predsednika vlade. Tada on postaje hiperaktivan, u mračnim dorćolskim budžacima okuplja Nikitovića i Tomića, daje instrukcije Legiji, drži na vezi KGB (sve istovremeno) i sprovodi u delo svoje mračne planove. Začudo, to mu bez muke uspeva, dok s druge strane ne uspeva npr. neutralisati (politički) Đukanovića i spasiti SRJ. Čudan neki čovek.

Dakako, oni patološki mrze Koštunicu (kao i Miloševića) jer je Srbin. Pun mana, ali Srbin. I toga se ne stidi. Uzgred, ja sam na ovom sajtu milione karaktera potrošio kritikujući rad VK. Kritikujem ga i sada. Ali i dalje ostajem kod onog zaključka: GREŠIO JESTE - IZDAO NIJE. Meni je to jedino bitno, kako kod njega, tako i kod bilo koga drugog.
Preporuke:
13
1
55 nedelja, 30 novembar 2014 21:26
Goran Jevtović
Jasna

Ne vredi sa tobom drugačije, već da banalizujem.
Da tebi neko duguje velike pare, a pritom znaš da na ovaj ili onaj način te pare ima ili ih može nabaviti (hoćeš da kažeš da nije mogao?), da li bi ti palo na pamet da ga očistiš?
Njega čistiš i baj, baj pare. Nema više.
Ima li logike u tome?

Pa još odlučuješ da to tako trapavo i brutalno izvedeš usred bela dana (onako kako je nama sklepan "film", sa sve puškom koja umesto da je u dubinama Dunava, recimo, ona je "sakrivena" na N.Bgd. u gomilici kamenja) i da svesno sebi priuštiš jedno 40 godina zatvora, ili metak u čelo ako te nađu, kao onu dvojicu u Meljaku.
Preporuke:
17
3
56 nedelja, 30 novembar 2014 21:26
Jasna
Inace to da je Djindjic ubijen zbog PARA rekla je JAVNO samo jedna novinarka i to drugosrbijanska iz "Danas"a,u Utisku kod Olje,tu sam emisiju gledala i bila sam iznenadjena hrabroscu te zene,nazalost zaboravila sam joj ime,zena je bila jedna od zescih kriticara S.Milosevica i tada su je hvalili ,a kada je to rekla,odmah su je sklonili i nikada vise nisam cula za tu novinarku.
Preporuke:
7
7
57 nedelja, 30 novembar 2014 21:34
Seljak Bezemljaš
"Teško je biti svetiljka,tamo gde se na sijalicama uče gađanju".Ovaj Vibov aforizam može da posluži kao podnaslov teksta gospodina Ristivojevića.

Postoji kod Vlade Bulatovića Viba jedna pričica po kojoj je UPIJAČ s vremena na vreme optuživao SIJALICU
da ima mračne misli.
SIJALICA se na to palila, dok nije pregorela.
UPIJAČI, dakle mogu da upiju tuđi život.

Sam tekst nam otkriva kako se koči i uništava struka. Kako se struka svodi na ulizištvo.

A to košta.
Rebalansom bdžeta jedna je stavka uvećana sa četiri na deset milijardi dinara.
Toliko će država da plati za pravne brljotine.
To je valjda jasno.
Da li je jasno da su nas i da će nas pljačkati sve dok se ne budemo znali i pravno zaštititi.
I od ovih spolja.
I sada najteže za razumevanje.
Mi malo stvaramo zato što smo i pravno slabo sposobni.To se ne vidi ali tu najviše gubimo.
Nastavljanje i povećanje kvareži nije reforma.
Preporuke:
14
0
58 nedelja, 30 novembar 2014 21:48
Jasna@Goran Jevtovic
Kako da im da pare?Ne moze da ih nastampa.
Pola uzeo sebi,pola dao jednom delu mafije,dao im posao,da asfaltiraju,kupili masinu,lepo im krenulo, dok masina nije odletela u vazduh. Drugi deo mafije zakinuo.Mafija to ne oprasta.To se placa glavom.Mafija ima svoje zakone i pravila.
Ako je tako kao sto kazete,zasto onda streljase onu dvojicu u Meljaku,zasto ih lepo ne uhvatise i pustise da pevaju???Zasto srusise Silerovu???
Preporuke:
5
7
59 nedelja, 30 novembar 2014 21:59
srpska sarma, a i pasulj pride@ Jasna (*) vis-a-vis G. Jevtović
Jasna (*), prosto "od drveta ne vidite šumu"!? Nego, da bi Vam bilo JASNIJE, da pogledamo naše "susjede", šta je URADIO NjIHOV "otac domovine" Njofra Buđman!? U unutrašnjoj politici SVESNO je POŠAO na TAJKUNIZACIJU Hrvatske, radi KONCENTRACIJE RESURSA u MALI BROJ RUKU, eda bi bili DRŽAVI NA RASPOLAGANjU u RATU koji su ONI SMATRALI NEOPHODNIM RADI ZAOKRUŽENjA NjIHOVE "neovisnosti"!? Kao NADOKNADU hrvatskoj "boraniji" nameravali su da pruže OPLjAČKANU IMOVINU PROTERANIH Srba, a na DUŽI ROK, pošto su RAČUNALI sa SRPSKOM STRATEŠKOM KAPITULACIJOM pred Zapadom, da SLABLjENjE sopstvene industrije, NADOKNADE ULAŽENjEM i JEFTINOM KUPOVINOM SRPSKE INDUSTRIJE i RESURSA!? Naravno, to će biti PLAĆENO Zapadu u vidu PREDAJE ili LIKVIDACIJE nekih strateških hrvatskih privrednih grana kao turizam, brodogradnja sa mašinogradnjom i poljporivreda, ali oni su RAČUNALI na "naše" "drugosrbijance" i "naše" PRODANE DUŠE!? Za to je karakterističan primer jedna od prvih privatizacija u Srbiji, privatizacija "FRIKOM"-a!?
Preporuke:
11
0
60 nedelja, 30 novembar 2014 22:08
NSPM web
Molimo "Jasnu", Gorana Jevtovića i "Srpsku sarmu,,," da više ne šalju komentare na ovaj tekst jer neće biti objavljivani. Ne zamerite, ali prebrojte samo vaše komentare. Hajde da pustimo malo i ostale da dođu do reči.
Preporuke:
21
1
61 nedelja, 30 novembar 2014 22:55
...
Zaista odličan tekst.
Neverovatno je međutim kako spona sudije advokati baš nikada ne biva osvetljena čak ni aluzije na brakove advokata a žene sudije koji su opšte mesto u srbskom pravosuđu. Otuda sada imate frontalan napad te bratije na nekih 93 notara!

Sa druge strane odnos zakonodavca u ovom slučaju Selakovića je da samo udovoljava zahtevima banaka i stranih firmi, te je jedino za njihove usluge, što nikako ne bi smeo, naprotiv, morao bi tarife notarske za građane da smanji ali da ih nadoknadi kod onih koji imaju da plate banke i privredna lica sa preko 100 akcionara, on čini upravo suprotno, Selaković smanjuje notarske tarife posle susreta sa stranim bankama i njihovih izloženih zahteva i stranih korporacija.

Privatizacija pravosuđa odavno je na sceni, rad pravosuđa protiv naroda u korist krupnog kapitala takođe.
Ništa novo pod radikalima u odnosu na žute na istom su putu samo gore i brže povlače sve u propast!
Preporuke:
6
4
62 nedelja, 30 novembar 2014 23:00
...
Uzgred što se Đinđića tiče, mislim da samo slep pored očiju i gluv pored ušiju, može tvrditi da je on stradao od mafije a ne od svog zaokreta kada je reč o Kosovu i Metohiji.
Bio je to čovek koji je vratio orla na stari dvor kada je Drašković hteo da ostane zvezda još sredinom devedesetih, bio je to čovek koji je vratio veronauku u škole i čovek koji je vrlo jasno razgolitio politiku Zapada prema Srbiji kada je reč o Kosovu i Metohiji.
Zato sramotno je Vučića porediti sa Đinđićem, za Vučića je Đinđić gromada!
Otuda ne čudi što su se svi škartovi od Đinđića prebacili kod Vučića od Bebe Popovića do Čede u puzećem stavu i Tadića naravno
Preporuke:
6
4
63 nedelja, 30 novembar 2014 23:29
kako vam drago...
A iz koje ono beše stranke g-din Ristivojević!? I koja ono beše stranka podnela pred Ustavnim sudom podnela predlog ocene ustavnosti vojvođanerskog "statuta"!? I dal je g-din Ristivojević bio u pravnom time te stranke-predlagača za ocenu ustavnosti vojvođanerskog "statuta"!? Pitam, čisto onako, da se podsetimo!?
Preporuke:
4
0
64 nedelja, 30 novembar 2014 23:51
"Panter"
Postoje događaji i teme za koje smo svi zainteresovani ali o kojima neke osobe sticajem okolnosti više znaju, a neke druge o tim događajima prosuđuju iz manje uobičajenog ugla. Sučeljavanje njihovih stavova je uvek zanimljivo pratiti.
Preporuke:
4
0
65 ponedeljak, 01 decembar 2014 01:34
b. s. m.
A zašto se, pobogu poštovani Branislave Ristivojeviću, ova studija objavljuje tek sada prvi put?! Bilo je interneta i pre tri godine, bilo glasila koja bi Vam ovo objavila, da ne govorimo o DSS-u i sirotom profesoru Koštunici, kojeg nikako ne mogu da zamislim kao suštinskog demokratu, opsednutog pitanjem Države, kako planira ubistvo svog dugogodišnjeg intimusa i dijaloškog inspiratora. Ovo jeste suptilno obaranje tupave konstrukcije da se zataška treći metak. Sećate se onog 'lutajućeg metka' u Dalasu, Teksas?
Preporuke:
3
3
66 ponedeljak, 01 decembar 2014 05:29
Sten
@Drinko Končarević
pravnu nepismenost pokazuje i sadašnja generacija vlastodržaca. Npr. nisu utvrdili počinioca falsifikata a tvrde, bez suda, da su utvrdili "nepobitne činjenice"

Autor teksta pise o krsenju osnovnih principa prava, a Vi i jos neki komentatori, verujem pogresno, sumnjate u znanje, kompetenciju, vlasti zanemarujuci njene ciljeve. Ne verujem da su na vlasti neznalice i nekompetentni ljudi, sigurno ne u onoj meri u kojoj su predstavljeni od Vas i drugih. Ako pazljivo analizirate uocicete da vlast vrlo uspesno ostvaruje vlastite ciljeve, a to sto su mnogi poverovali da je cilj vlasti ono sto je prezentovano u izbornim kampanjama, nije problem vlasti, nego naivnih glasaca. Onaj ko se bori za vlast ima u vidu prvenstveno svoj interes i ako ne mora nece da mari za interes glasaca. Dakle oni nisu ni glupi ni neznalice nego lazovi i lagace toliko dugo dok ima onih koji im veruju.
Preporuke:
3
3
67 ponedeljak, 01 decembar 2014 13:15
w.w.z. @ Drinko Končarević
počev od Fergusona ... "Politička pozadina ubistva" je samo jedna vaistinu prazna floskula
Kao što je i "rasna pozadina ubistva" prazna i zlonamerna floskula koja se poteže u slučaju Fergusona. Da li iko može da dokaže da nekakav belac ne bi isto tako bio izrešetan od strane onog policajca, kao što je bio izrešetan onaj crnac? Ala se samodekonstruišete, svaka Vam čast.
Preporuke:
2
2
68 ponedeljak, 01 decembar 2014 17:06
Byakuya-sama
@...


A šta je sa udovicom Đinđić, dobrim Subotićem, pa i kum Kole, pa kum Krmivoje, svi oni nešto hvale Vučića i porede ga sa ovim vašim velikim hoštaplerom.

Valjda znate i kako su se upoznali? Kod Vučelića na slavi, doveo Ružicu Jovica, da oženi Kizu od 40 leta. Lepo društvance.
Preporuke:
7
0
69 utorak, 02 decembar 2014 17:40
...
ponedeljak, 01 decembar 2014 16:06
Byakuya-sama

Ako meni ne verujete pročitajte Geopolitiku na temu Đinđićevog rodoljublja, štošta će vam se kasti. Ne bih više da vas zamaram, ali Đinđić je za Vučića moralna gromada.
Preporuke:
1
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner